노랫말 번역/영어

Harry Styles(해리 스타일스) - Adore you [가사/번역/듣기]

자네트 2020. 1. 11. 21:06
반응형

 

Harry Styles(해리 스타일스) - Adore You

 

Walk in your rainbow paradise
너의 무지개빛 낙원을 거닐어
 
Strawberry lipstick state of mind
딸기 립스틱 같은 기분으로

I get so lost inside your eyes
나는 네 눈동자 속에서 완전히 길을 잃어

Would you believe it?
너는 이게 믿어져?


You don't have to say you love me
날 사랑한다고 말할 필요 없어

You don't have to say nothing
너는 아무 말도 하지 않아도 돼

You don't have to say you're mine
네가 내 것이라고 말할 필요 없어

Honey 
허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Oh, honey
오, 허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

 

Your wonder under summer sky
여름 하늘 아래 너의 경이로움

Brown skin and lemon over ice
갈색 피부와 얼음 위 레몬

Would you believe it?
넌 이게 믿어져?

 

You don't have to say you love me
날 사랑한다고 말할 필요 없어

I just wanna tell you somethin'
난 그저 너한테 뭔가 말하고 싶어

Lately you've been on my mind
요즘 네가 내 머릿속에 있다고

 

Honey (Ah-ah-ah)
허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Oh, honey
오, 허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

 

It's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일이야


I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Oh, honey
오, 허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Oh, honey, oh, honey
오 허니, 허니

I'd walk through fire for you
널 위해 불길 속을 걷겠어

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Oh, honey
오, 허니

Just let me adore you
그냥 내가 널 사랑하게만 해줘

Like it's the only thing I'll ever do
내가 할 단 하나의 일인 것처럼

 

 


마크님이 나 들려주고 싶다고 유튜브 뮤비 주소 보내줬는데
달달한 내용과 달리 저세상 내용 뮤비였음

반응형